سرپرست جدید مدیریت بازرگانی موسسه رازی معارفه و مدیر پیشین تکریم شد

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، در مراسمی که با حضور معاونان موسسه رازی، رئیس حوزه ریاست، مسئول نمایندگی ولی فقیه در موسسه و جمعی از مدیران ستادی این مجموعه پیش از ظهر چهارشنبه 16 فروردین در سالن جلسات زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد، مدیران پیشین و جدید مدیریت بازرگانی موسسه رازی تکریم و معارفه شدند.

در این مراسم، دکتر غلامرضا حنیفی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه رازی با تشکر و قدردانی از تلاش های مهندس محمد کاظمی مدیر پیشین این مدیریت، پیگیری و توان بالای مدیریتی را نقطه قوت دوران تصدی مسئولیت وی عنوان کرد و دغدغه مندی – انرژی و تجربه ارزنده مهندس ابوالفضل معارف وند سرپرست جدید مدیریت بازرگانی را شاخص انتخاب وی برشمرد و با تاکید بر نقش مدیریت بازرگانی در تحقق اهداف موسسه اظهار کرد: موسسه رازی مجموعه ای مهم و ریشه دار با فعالیت های متنوع است و حفظ و توسعه فعالیت های آن با تلاش تمام کارکنان، همت جمعی و تشریک مساعی ایشان به دست آمده و حفظ خواهد شد.

وی ابراز امیدورای کرد در سایه اتکا به خدای متعال، وحدت و تلاش همه همکاران این مجموعه، به افق های مورد نظر دست خواهیم یافت و ضمن توسعه خدمات موسسه، زمینه پیشرفت و سلامت روزافزون جامعه نیز فراهم خواهد شد.

همچنین دکتر مرتضی اکبریان مشاوره رئیس و مدیر حوزه ریاست موسسه رازی نیز در سخنانی، ضمن تشکر از تلاش و همت مهندس کاظمی در مدت تصدی مسئولیت، رویکرد اصلی موسسه رازی در سال جدید را توسعه بازاریابی، تلاش برای افزایش فروش و اهتمام ویژه بر صادرات محصولات موسسه به کشورهای هدف عنوان کرد.

وی، تحقق بهتر این اهداف را مستلزم حمایت هرچه بیشتر معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی از مدیریت بازرگانی دانست و افزود: بدنه کارشناسی، کارآزموده و جوان شاغل در مدیریت بازرگانی، از نقاط قوت این مدیریت است که می توانند با همت و همراهی حداکثری خود در نشاندن موسسه رازی بر روی قله های موفقیت، تاثیر به سزایی داشته باشند.

در این مراسم با قدردانی از تلاش های یکساله محمد کاظمی در طول دوران تصدی مسئولیت، حکم سرپرستی مدیریت بازرگانی موسسه رازی به ابوالفضل معارف وند تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا