• برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
3
شهردار چهارباغ:

برگزاری اولین جلسه شورای معاونین شهرداری چهارباغ در سال 1402

  • کد خبر : 10646
  • 16 فروردین 1402 - 7:57
برگزاری اولین جلسه شورای معاونین شهرداری چهارباغ در سال 1402
اولین جلسه شورای معاونین شهرداری چهارباغ در سال 1402 به ریاست مهندس موسوی شهردار و با حضور قائم مقام، روسای حراست و بازرسی و معاونین اداری مالی، فنی شهرسازی، خدمات شهری،عمرانی، فرهنگی اجتماعی و روسای ادارات طرح و توسعه فضای سبز و اصناف و توسعه و برنامه ریزی شهرداری چهارباغ از ساعت 17:30 آغاز و پس از برپایی نماز و صرف افطار، هم چنان ادامه دارد.

در ابتدای این جلسه شهردار چهارباغ با قدردانی از زحمات اعضای شورای معاونین و همکاران شهرداری در سال گذشته گفت: در سال 1401 کارهای فاخر و خوبی در بخش های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، فضای سبز و… انجام شده و این موضوع، سطح توقعات و انتظارات از مجنوعه مدیریت شهری را بالا برده است.

مهندس موسوی با تقدیر از حمایت های امام جمعه، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولین فرا شهرستانی در راستای پیشبرد برنامه های مدیریت شهری افزود: تلاش خواهیم کرد با تکریم ارباب رجوع، اجرای پروژه های مورد انتظار مردم و افزایش مشارکت شهروندان، نشاط اجتماعی و حس تعلق خاطر را در شهروندان افزایش دهیم.

در ادامه این جلسه معاونین شهرداری، برنامه های سال 1402 و پیشنهادات کارشناسی خویش را در راستای ارتقای سطح خدمات برای شهروندان ارایه کردند.

جلسه شورای معاونین شهرداری چهارباغ در فضای همدلی با رویکرد هم افزایی برای حصول نتیجه مطلوب، از ساعت 17:30 آغاز شده و پس از برپایی نماز و صرف افطار، هم‌چنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10646