تاب‌آوری تولیدکنندگان داخلی در برابر تحریم، قابل ستایش است

محمد حسین طاهری در حاشیه بازدید اهدای لوح و تندیس نشان استاندارد به واحدهای نمونه استان البرز که به همراه معاون اداره کل استاندارد استان از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز صورت گرفت، بیان داشت: ۴ واحد تولیدی نمونه و حائز دریافت نشان استاندارد در سالجاری ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه دو واحد نمونه آردداران و نمانور آسیا جزو واحدهای تولیدی نمونه استان البرز در سالجاری انتخاب شدند، تصریح کرد: لذا به نمایندگی از سازمان ملی استاندارد برای اعطای تندیس و لوح تقدیر به همراه جمعی از اهالی رسانه در محل واحد تولیدی حاضر شدیم تا ضمن دیدار با مدیران، پرسنل و کارگران این واحد، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گیرد..

این مسئول ادامه داد: واحدهای تولیدی نمونه و برتر استان با عمل به مسئولیت اجتماعی خود باعث خدمات رسانی به دهک‌های ضعیف و نیازمند درون استان می‌شوند، که این امر دارای باقیات الصالحات فراوانی خواهد بود.

طاهری اضافه کرد: در سالجاری که به فرموده مقام معظم رهبری، سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شد، اداره کل استاندارد استان به پاس وظیفه قانونی و اجرائی خود، در راستای حمایت از تولیدکنندگان با سرکشی از واحدهای تولیدی نمونه مراسم اعطای نشان و لوح تقدیر واحدهای نمونه را در محل تولید قرار داده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز تاکید کرد: نشان ملی استاندارد، افتخار‌ آمیزترین نشان بعد از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میان تولیدکنندگان کشور است.

وی با اشاره تحریم‌های ناجوانمردانه که باعث شده مواد اولیه با سختی به دست تولیدکنندگان برسد، تصریح کرد: زمانیکه مشاهده می‌کنیم تولید‌کنندگان با سختی فراوان اقدام به تولید محصولات با کیفیت و دارای می‌کنند، به ایرانی بود خود می‌بالیم و به داشتن تولیدکنندگان متعهد به افتخار میکنیم.

گفتنی است شرکت تولیدی آردداران یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع آرد در خاورمیانه با ظرفیت تولید بیش از ۲۵۰,۰۰۰ تن می باشد. این شرکت با دارا بودن ظرفیت نگهداری ۱۰۰٫۰۰۰ تن گندم در سیلوهای مجهز به سیستم های نگهداری پیشرفته، امکان ذخیره گندم را در بهترین شرایط برای مدت طولانی فراهم نموده است. تیم تولیدی آردداران متشکل از کارشناسان و متخصصان باتجربه ایست که همواره گنجینه علمی و تجارب خود را در جهت تولید محصولات با بالاترین کیفیت به کار گرفته اند تا مصرف کنندگان از ویژگی های منحصر به فرد فرآورده های تولیدی با پایه غلات، بهره گیرند.

شایان ذکر است شرکت نمانور آسیا از سال ۱۳۸۵ با تلاش مستمر در صنعت لامپ CFL و LED با تولید محصولاتی از جمله لامپ های کم مصرف در وات های مختلف و در طرح های متنوع، همواره درصدد تامین نیازهای روشنایی برای کشور بوده است و همگام با عرضه محصولات روشنایی نسل سوم موسوم به لامپ های LED، همواره در تولید و ارائه جدیدترین و با کیفیت ترین با برند نمانور به بازار داخلی پیش قدم بوده است و هم اکنون محصولات این شرکت شامل خانواده کم مصرف، انواع لامپ LED و انواع چراغهای LED با مصارف خانگی، صنعتی و نورپردازی می باشد که با کمک تیم تحقیقاتی با بهره گیری از دانش فنی و واحد آزمایشگاهی برخوردار از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته به مصرف کنندگان گرامی در سراسر کشور عرضه می گردد. محصولات تولید شده در این شرکت؛ در طرح، رنگ و توان های بسیار متنوع پاسخگوی نیازهای کلیه مصرف کنندگان اعم از خانگی، صنعتی، تجاری و غیره میباشد. این واحد نمونه تولیدی با اتکاء به تکنولوژی نوین جهانی و اعتقاد به تحقیق مداوم به جهت یافتن روشهای نوین؛ اصلاح و توسعه دائم اطلاعات و امکانات؛ تلاش بر ارائه بهترین محصولات به بازارهای کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا