نهضت پاکسازی محلات شهر هشتگرد

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد به همراه سرکار خانم صالحی عضو شورای اسلامی شهر از روند پاکسازی این محله بازدید و ضمن شنود درخواست‌های شهروندان دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر نمودند.

نهضت پاکسازی محلات شهر شامل رفع انسداد و لایروبی و پاکسازی انهار ، تعمیر ، بهسازی و رنگ آمیزی مبلمان شهری و پارکی ، حذف موانع فیزیکی و تبلیغات زائد ، جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی ، پاکسازی زمین های خالی ، رنگ آمیزی و زیباسازی دیواره های مشرف به معابر ، ترمیم جداول و پل ها ، همسطح سازی دریچه ها ، تعمیر و رنگ آمیزی و بهسازی سطل های زباله ، شستشو و رنگ آمیزی مبلمان شهری و جداول ، رسیدگی به وضعیت بوستان ها و سرویس های بهداشتی ، هرس درختان و واکاری فضاهای سبز و سایر اقدامات دیگر می باشد .

مهندس امینی معاونت خدمات شهری در ابتدای اجرای این طرح گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط حوزه معاونت خدمات شهری ارائه نمود و حمایت های رئیس ، اعضای شورا و شهردار محترم و تلاش شبانه روزی مسؤلین واحدها ، رانندگان ، کارگران و دست اندرکاران را موجب ارتقاء خدمات به شهروندان دانست .

وی گفت : نهضت پاکسازی تاکنون در شهرک بعثت و شهرک کوثر انجام گرفته و پس از این محله تا پایان اسفند سال جاری در محلات دیگر شهر نیز اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا