• برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز:

البرز ردیف کم برخوردار ترین استان های کشور به لحاظ سرانه فضای آموزشی

  • کد خبر : 6460
  • 11 مهر 1401 - 11:18
البرز ردیف کم برخوردار ترین استان های کشور به لحاظ سرانه فضای آموزشی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز گفت: محرومیت پنهان این استان که در ردیف کم برخوردار ترین استان های کشور به لحاظ سرانه فضای آموزشی است، دیده شود.

محسن پورگلیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز با اشاره به این که این استان با داشتن جاذبه های فراوان به لحاظ اشتغال، تولید کالا و سرمایه با حجم وسیعی از مهاجرت ها روبرو است ، افزود: جاذبه های البرز موجب شده که این استان بالاترین میزان مهاجرت پذیری در کشور داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز افزود: کلاس های درس این استان نیز جزو متراکم ترین کلاس های درس در کشور است و تعداد مدارس ۲ نوبتی البرز در سطح کشور بالا است.

پورگلیان گفت : دراین عین حال با کمک خیرین تعدادی زمین مناسب برای احداث فضاهای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز می گوید: تکمیل طرح های در دست مطالعه و اجرای مقاوم سازی مدارس نیازمند تامین اعتبار در البرز است.

پورگلیان افزود: سالانه معادل ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مدرسه سازی در البرز نیاز است که کمتر از ۲۰ درصد این اعتبار تامین می شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6460