• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
شهردار کمالشهر:

تلاش با هدف پیشرفت و پویایی شهر، مستلزم روحیه جهادی و متضمن شهری با معیارهای شاخص

  • کد خبر : 4483
  • 01 تیر 1401 - 21:25
تلاش با هدف پیشرفت و پویایی شهر، مستلزم روحیه جهادی و متضمن شهری با معیارهای شاخص
شهردار کمالشهر در حاشیه آئین تجلیل از فعالان ودست اندرکاران رزمایش جهاد امیدآفرینی ، با بیان این مطلب افزود: اقدامات سازنده در شهرها ، قطعاٌ روحیه جهادی و تلاشی مضاعف را می طلبد زیرا مستلزم فعالیت بیشتر و تلاشی شبانه روزی است.

وی افزود: رزمایش مذکور از این رو حائز اهمیت است که حمایت بیش ازپیش مسئولین را جهت رفع مشکلات شهر در پی داشت ، چرا که به جهت گستردگی مشکلات و وضعیت نابسامان  آن،  این نیاز به همکاری ،بسیار محسوس بود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این همکاری و همدلی بی شائبه مسئولین استانی و شهرستان کرج در هر حوزه و بخشی، برکسی پوشیده نیست و ما همواره قدردان این حضور پررنگ و موثر می باشیم .
دکتر بهمنی در خاتمه افزود: امید است با تداوم برگزاری این رزمایش در دیگر مناطق استان و  رفع مشکلات بصورت زیرساختی ،البرز نشینان ارجمند با رفاه بیشتر زندگی کنند.
گفتی است این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضائی امام جمعه مهرشهر، سرهنگ شعبانی فرماندهی سپاه ناحیه امام هادی (ع) ، مهندس قاسم پور فرماندار شهرستان کرج ،جمعی از مسئولین مدیریت شهری کلان شهر کرج و مسئولین شهری کمالشهر جهت تجلیل از فعالان این رزمایش در شهرهای کمالشهر و مهرشهربرگزار شد

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4483