• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
مدیر روابط عمومی هیات تنیس البرز :

شرکت ۲ تنیسور البرزی در رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال دختران

  • کد خبر : 3957
  • 21 اردیبهشت 1401 - 8:51
شرکت ۲ تنیسور البرزی در رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال دختران
مدیر روابط عمومی هیات تنیس البرز اعلام کرد: ۲ تنیسور این استان در تور جهانی زیر ۱۸ سال دختران که به میزبانی مجموعه تنیس استقلال تهران در حال انجام است ، حضور یافتند.

امیر حسین پاکزاد گفت : مشکات الزهرا صفی و نیلی عطفی ۲ تنیسوری هستند که از استان البرز در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال دختران حضور دارند.

وی ادامه داد: صفی و عطفی روز گذشته در راند اول رقابت‌ها مقابل تنیسورهای ایرانی به پیروزی رسیدند و در راند دوم نیز به ترتیب مقابل حریفانی از کشور روسیه و ایران به رقابت خواهند پرداخت.
پاکزاد اضافه کرد: همچنین این مسابقات در بخش ۲ نفره نیز پیگیری شد و در بخش دختران مشکات الزهرا صفی به همراه هم تیمی بلژیکی خود به مرحله بعدی صعود کردند.

وی بیان داشت: این مسابقات امروز با برگزاری ۲۵ بازی پیگیری می شود تا تکلیف تنیسورهای صعود کننده به راند دوم مشخص شود.

گفتنی است در بخش پسران و دختران ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران ، دانمارک ، هند، مراکش، قزاقستان ، روسیه ، لهستان ، ترکیه، لبنان ، تونس فرانسه و بلژیک حضور دارند .
مسابقات بین المللی جوانان به مدت ۲ هفته و از تاریخ ۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تنیس آپت استقلال برگزار و تنیسورها در بخش انفرادی و دونفره دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند.
سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت مسابقات و همچنین طلا خسروشاهی از استان البرز به عنوان داور صندلی در این رقابت‌ها حضور دارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3957