• برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
رئیس هیئت ورزشهای کارگری استان البرز :

مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 9666
  • 27 بهمن 1401 - 20:27
مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز برگزار شد
رئیس هیئت ورزشهای کارگری استان البرز از برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان البرز خبر داد.

خلیل عبداللهی در این باره گفت: مسابقات فوتسال کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان ، گرامیداشت شهید پهلوان ابراهیم هادی با قهرمانی تیم اداره کل تامین اجتماعی استان به کار خود پایان داد.

وی خاطر نشان کرد : این دوره از مسابقات در بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور ۷ تیم در دو گروه، در سالن مجموعه ورزشی کارگران امام خمینی (ره) برگزار شد. در روز پایانی این رقابت‌ها، دو تیم اداره بهزیستی و بانک توسعه تعاون در بازی رده بندی و تیم های مدیریت درمان و اداره تامین اجتماعی در فینال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه گفت : در گروه اول تیم های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بانک رفاه سازمان بهزیستی و سازمان تامین اجتماعی استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عبداللهی در ادامه گفت: همچنین در گروه دوم نیز تیم های بانک توسعه تعاون سازمان آموزش و پرورش و مدیریت درمان استان به مصاف یکدیگر رفتند. و در نهایت تیم اداره کل تامین اجتماعی در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های مدیریت درمان و بانک توسعه تعاون به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9666