• برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البزر:

جشنواره مشترک تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی و کارآفرینان برتر استان البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 9584
  • 24 بهمن 1401 - 17:13
جشنواره مشترک تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی و کارآفرینان برتر استان البرز برگزار می شود
چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی چهارشنبه 26 بهمن ماه در کرج برگزار می شود.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البزر، چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی چهارشنبه 26 بهمن ماه در کرج با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و مسولان استانی و مدیران عامل واحدهای اقتصادی و تولیدی و صنعتی برگزار می شود.

26 بهمن ماه چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان البرز و اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی برگزار و در این برنامه از صاحبان محترم صنایع و واحدهای تولیدی تجلیل بعمل می آید.

گفتنی است اولین جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره با حضور نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و فعالان و صاحب نظران حوزه مسئولیت اجتماعی با هدف ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی فعالان اقتصادی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به شناسایی و معرفی واحدهای فعال در این زمینه برگزار خواهد شد.

همچنین چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر استان و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان برگزار می شود که در این برنامه کارآفرینان برتر نیز معرفی خواهند شد .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9584