• برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
سردار محمدیان:

دستگیری ۱۱۸ سارق و مالخر در البرز

  • کد خبر : 9115
  • 07 بهمن 1401 - 23:49
دستگیری ۱۱۸ سارق و مالخر در البرز
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۱۸ سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته با تلاش مأموران پلیس در مناطق مختلف این استان خبرداد.


به گزارش کوه سرفراز ، سردار “عباسعلی محمدیان” روز چهارشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس البرز اظهار کرد: طی این مدت ۱۱ خودروی سرقتی از سارقان کشف شد.
وی افزود: ارزش اموال کشف شده از این سارقان و کلاهبرداران بیش از ۳۳ میلیارد تومان برآورد شده است.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان ساخت: از مجموع دستگیر شدگان ۱۰۴ سارق و ۱۴ نفر مالخر هستند که در قالب ۳۸ باند فعالیت می کردند.
سردار “محمدیان” گفت: اعضای یکی از باند ها در قالب لباس گچ کاری در خیابان ها پرسه زده و زنگ منازل را زده و پس از اطمینان از نبود ساکنان اقدام به سرقت اموال منزل آنها می کردند .
وی تاکید کرد: هموطنان در صورت عدم حضور در منزل حتما یک چراغ روشن کرده و از قفل درب های ورودی منازل اطمینان کنند.
فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: اعضای یکی از باندهای سرقت با خرید خودروهای تصادفی اقدام به سرقت مشابه همان خودرو کرده و سپس اقدام به جابجایی هویت خودرو می کردند که با تجهیزات موجود بسیار حرفه ای اقدام به حک اصالت خودرو ها می کردند که به راحتی حتی توسط کارشناسان نیز قابل تشخیص نیست .
وی گفت: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.
سردار محمدیان در پایان تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9115

برچسب ها