• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج:

پروژه های عمرانی کرج محله محور شد

  • کد خبر : 8732
  • 19 دی 1401 - 8:49
پروژه های عمرانی کرج محله محور شد
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: بیشتر پروژه های عمرانی این کلانشهر با هدف رضایتمندی شهروندان، محله محور شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از ایرنا، علیرضا رحیمی محمود آبادی گفت: براین اساس شهروندان کلانشهر کرج می توانند از طریق سامانه الکترونیکی شهرداری کرج به نشانی https://b2n.ir/Omrani.mahale ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره تلفن ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه های مورد نیاز محله خود را گزارش کنند تا در اسرع وقت خدمات رسانی لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ، درخواست های شهروندان در این سامانه ها جمع بندی و بلافاصله عملیاتی می شود ضمن آنکه تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ یک از معابر محله های کرج بدون آسفالت نخواهد ماند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر از شهروندان کرجی خواست تا در خصوص نیازهای عمرانی محله خود به مدیریت شهری کرج اعلام نظر کنند.
رحیمی محمودآبادی اظهار کرد: محله محور شدن پروژه ها در کنار پروژه های کلان دیده شده است و مدیریت شهری درتمام پروژه های عمرانی خرد و کلان از نظرات مردم ، کنشگران اجتماعی و صاحبنظران استفاده خواهد کرد.

این عضو شورای شهر کرج افزود: معابری که طبق قانون بیش از ۷۰درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشد آسفالت انجام خواهد شد.

طول معابر شریانی درجه یک و ۲ مناطق شهری شهرداری کرج حدود یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر است.

کلانشهر کرج با جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر دارای ۱۰ منطقه شهری است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8732