• برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز:

كسب رتبه چهارم توسط استان البرز در حوزه استقرار شركتهای دانش بنیان

  • کد خبر : 8626
  • 14 دی 1401 - 11:22
كسب رتبه چهارم توسط استان البرز در حوزه استقرار شركتهای دانش بنیان
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در دیدار با هیات سرمایه گذاری خارجی کشور چین که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ گفت: استان البرز در استقرار شرکتهای دانش بنیان رتبه چهارم را در کشور کسب کرده است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، رضا جعفری مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز هدف از دیدار با هیات سرمایه گذاری چینی را معرفی پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز در حوزه های : صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، گردشگری و حوزه دانش بینان ها به هیات مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی استان البرز ، استقرار 3500 واحد تولیدی در 12 شهرک صنعتی استان و تولید و تامین 70درصد نیازهای دارویی و تولید و تامین حدود 80 درصد روغن خوراکی و ماکارونی کشور در این استان، خاطرنشان ساخت: استان البرز از نظر شاخص های صنعت، تجارت، گردشگری،صادرات، معدن، کشاورزی و دانش بینان ها سرآمد در کشور می باشد و رتبه چهارم استقرار شرکتهای دانش بینان در کشور را کسب نموده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز آمادگی خود و مدیران اقتصادی استان را جهت داشتن تعامل هرچه بیشتر با هیات سرمایه گذاری کشور چین اعلام کرد.

در این دیدار، هیات تجاری سرمایه گذاری کشور چین به معرفی خدمات قابل ارائه و سرمایه گذاری بعنوان پیمانکار عمومی در حوزه فعالیتهای زیرساختی، پروژه های راه و شهرسازی، احداث تونل، پروژه های ساختمانی و طرح های صنعتی اشاره کرد.

همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز بهمراه هیات سرمایه گذاری خارجی کشور چین با مهرداد کیانی شهردار کرج دیدار داشته و گفتگوهایی درخصوص معرفی فرصتها و پروژه های سرمایه گذاری در شهرستان کرج انجام شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8626