• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز تشکیل می شود

  • کد خبر : 8356
  • 05 دی 1401 - 7:11
تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز تشکیل می شود
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از انجام مقدمات تشکیل تعاونی مدیریت و توسعه صادرات توسط اتاق تعاون استان البرز خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام خبر مقدمات تشکیل و راه اندازی تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز گفت: با پیگیری های به عمل آمده از سوی همکاران عزیزم در اتاق تعاون استان و همچنین تاکیدات استاندار محترم البرز، مقدمات مربوط به تشکیل و راه اندازی «تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز» با موضوع فعالیت ارائه خدمات مدیریتی، اجرایی و مشاوره ای در زمینه های مختلف مرتبط با مدیریت و توسعه بازرگانی تشکیل و در مرحله عضو گیری است.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: فعالیت های اقتصادی، تجاری و بازرگانی و لجستیکی ، پشتیبانی، انبار ، حمل و نقل، ترخیص و گمرکات و همچنین خرید و فروش ، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز و برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و جشنواره‌ ای ، اعزام و پذیرش هیئت تجاری و آموزش و ترویج و همچنین راه اندازی کسب و کار و مراکز تجاری و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه اخذ تسهیلات بانکی و جذب سرمایه‌گذار از برنامه های تعاونی توسعه مدیریت و صادرات استان البرز خواهد بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه گفت: مقدمات راه‌اندازی تعاونی توسعه مدیریت و صادرات استان البرز توسط هیئت محترم موسس شرکت انجام و فراخوان مربوط به جذب سهامداران که حداقل ۵۰ شخصیت حقوقی را تشکیل می‌دهند، آغاز شده است و به محض تکمیل حداقل تعداد سهامداران در اولین مجمع عادی نسبت به تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره و بازرسان شرکت جهت شروع فعالیت اقتصادی صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است علاقمندان می توانند به اعضای محترم هیئت موسس مستقر در اتاق تعاون استان واقع در کرج، جنب دادگستری این شهرستان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8356