• برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
نظرآباد:

تجلیل از ۲۰۰ دانش آموزان برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 8259
  • 29 آذر 1401 - 11:44
تجلیل از ۲۰۰ دانش آموزان برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت آموزش و پرورش در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نظرآباد از دانش آموزان برتر تحت پوشش کمیته امداد تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای جلسه صفائی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نظرآباد گزارشی از فعالیت ها و طرح های مختلف این کمیته در راستای خدمت به خانواده های تحت پوشش ارائه نمود و از همراهی همه جانبه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد تقدیر و تشکر نمود.

دکتر علی صفری شهردار نظرآباد با اشاره به ارزش والای خدمت به محرومین و مستضعفین گفت: فعالیت های این کمیته نقطه عطفی است که محرومین و افرادی که به دلایل مختلف نتوانستند ابتدایی ترین نیازهای یک زندگی را مهیا کنن این افراد را به جامعه بر می گردانید .
شهردار نظرآباد افزود: شهرداری آمادگی همکاری های بیشتر در خصوص کمک های فنی از جمله ورود این افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد به بازار کار و کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و شادابی که در جامعه نیاز هست را دارد .

در ادامه این نشست مهندس حسین آزادفلاح رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت: اجر حرکت و تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددکارانشان کمتر از اجر یک پرستار نیست
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد خود را همقدم با کمیته امداد در راستای رفع مشکلات و مدد رساندن به مددجویان می داند

در انتهای نشست از طرح بارکد جذب کمک‌های مردمی رونمایی گردید.

لازم به ذکر است به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نظرآباد ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8259