• برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیریت شهری هشتگرد:

نشست مدیریت شهری هشتگرد با هنرمندان

  • کد خبر : 8033
  • 15 آذر 1401 - 19:49
نشست مدیریت شهری هشتگرد با هنرمندان
در سومین روز از هفته فرهنگی هشتگرد و با دعوت کمیته فرهنگ و هنر ذیل کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر ، جلسه هم اندیشی مدیریت شهری با هنرمندان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار شد .

مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر ، از رویکرد مدیریت شهری برای توجه به این موضوعات سخن گفت .

وی افزود : تلاش شده است تا از همه ظرفیت های موجود و بویژه اثرات هنری برای بزرگداشت ایام ملی و مذهبی استفاده گردد و شهرداری و شورا در حد توان در این زمینه گام برداشته اند .

حاج رضا واحدی عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به گستره های مختلف فرهنگ و هنر گفت : توجه به امور فرهنگی و هنری مقوله ای انکار ناپذیر در برنامه‌های مدیریت شهری می باشد هرچند که طی سالیان اخیر و به ویژه به دلیل شیوع کرونا امکان بهره مندی بهینه از این ظرفیت فراهم نشده است .

وی رویکرد مدیریت شهری در زمینه فرهنگی و هنری را رویکردی حمایتی و تعاملی توصیف نمود .

مهندس کاشف رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد هدف از این جلسه را هم افزایی و جلب نظر هنرمندان برای تقویت برنامه های روز فرهنگی هشتگرد دانست .

کاشف گفت : اهالی فرهنگ و هنر به لحاظ ارتباط با اقشار مختلف جامعه و تأثیرگذاری مستحق تکریم می باشند و بر خود می بالیم که در دوره ششم شورای اسلامی شهر این موضوع یکی از اولویت ها بوده ، هست و خواهد بود .

وی گله‌مندی اصحاب هنر را از مدیریت شهری و دستگاه های متولی بحق دانست و قول مساعد داد تا در برنامه‌های ذیل کمیسیون فرهنگی ، کاستی های موجود مرتفع گردد.

در این جلسه که با همکاری هنرمند ارجمند امیر آزاد روستا برگزار شده بود جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند و هنرمندان شهرستان به بیان نظرات خود پرداخته و اتحاد ، همدلی و تعامل اصحاب هنر با مدیریت شهری در ایام پیش رو ، پایان بخش این نشست بوده است .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8033