• برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
رئیس پلیس آگاهی استان البرز :

اعتراف به ۱۵ فقره سرقت منزل در “عظیمیه”

  • کد خبر : 7976
  • 13 آذر 1401 - 21:46
اعتراف به ۱۵ فقره سرقت منزل در “عظیمیه”
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند سارقان منزل با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در مناطق شمالی شهر کرج خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نادربیگی” در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه عظیمیه شهر کرج که منجر به سرقت اموالی به ارزش یک میلیارد ریال شده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی و کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با کرایه کردن یک دستگاه وانت از تاکسی های اینترنتی اقدام به جابجایی اموال سرقتی از یک واحد آپارتمان خالی از سکنه کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت 3 نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات جداگانه نامبردگان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۱۵ فقره سرقت از منازل مناطق شمالی شهر کرج اعتراف کردند که پس از بازسازی صحنه همه مالباختگان شناسایی شدند.
سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: استفاده از دوربین های مداربسته در ساختمان ها نقش بسزایی در پیشگیری از سرقت منازل دارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. اولا باید خدارو شکر کنند که وقتی خونه بودند اوباش یا سارقین نرفتن‌ سراغشون که حسابشون‌ با کرام‌الکاتبین بود ولی اصولا اگر اطمینان دارید که غیر از درب ورودی هیچ‌ راه دیگری برای ورود سارقین به منزل و محل کار شما وجود نداره کافیه یک‌ قفل ضد دیلم ‌روی درب نصب کنید که تماااام روشهای ورود سارقین از طریق باز کردن، هک، توپی زنی و دیلم ‌زنی قفل درب را غیر ممکن میکنه و حتی ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داره، ضمن اینکه به خاطر بسپارید که بدون ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت، هیچ درب، حفاظ، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیری نمیتونه ورود اوباش و سارقین را غیر ممکن ‌یا حتی سخت نماید حتی اگر تحت عناوینی مثل ضد سرقت، حفاظتی، امنیتی، ایمنی، ضد برش، ضد اسید و دیگر عناوین معرفی شود، پس حتما باید از فروشندگان معتبری خرید کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بدون هیچ اما و اگری ارائه نمایند وگرنه جان و مال و ناموس خانواده را به دست باد سپردید