• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
ساوجبلاغ:

با حکم استاندار البرز، بخشدارمرکزی شهرستان ساوجبلاغ معرفی و آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 7950
  • 13 آذر 1401 - 20:07
با حکم استاندار البرز، بخشدارمرکزی شهرستان ساوجبلاغ معرفی و آغاز به کار کرد
در این مراسم، ابراهیم بغدادی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ منصوب شد.

مراسم تکریم مهندس کاظم و معارفه مهندس ابراهیم بغدادی بعنوان بخشدار مرکزی ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ،معاونین فرمانداری،فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ ،فرماندهی انتظامی شهرستان ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ،رؤسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی و جمعی از کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و طی حکمی بنا بر پیشنهاد فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و تأیید استاندار البرز، بخشدار جدید بخش مرکزی معرفی و آغاز به کار نمود.
دکتر محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم با اشاره به وظیفه مهم و خطیر بخشدار و دهیاران گفت: شما به نمایندگی از دولت، در خط مقدم خدمت رسانی به مردم روستا ها هستید و برای شما هیچ وظیفه‌ای مهمتر از ارائه خدمات صادقانه به مردم نیست و باید در تحقق این اصل واجب، شبانه روزی تلاش نمایید.
وی افزود: افزایش ضریب وزنی رضایت مردم نسبت به حاکمیت ونظام ، به انجام وظیفه تک تک ما خادمان دولت در نقاط مختلف بستگی دارد.
🔹 دکتر البرزی تصریح کرد: تسریع در راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم ما در شهرستان است و می‌تواند نگاه امیدوارانه مردم را به نظام و کشور افزایش دهد.
🔹 وی با تاکید به بخشدار مرکزی در دنبال نمودن کارها به صورت جدّی و شبانه روزی گفت: مهمترین هدف ما افزودن ابتکارات، خلاقیت و نوآوری های جدید بر روی تجربیات گذشته است و باید از این داشته هایمان در مسیر ارائه خدمات نوین، تازه و نو به مردم استفاده نماییم.
دکتر البرزی به تمامی مدیران توصیه کرد: وظیفهٔ ما مردمداری و نشاندن محبت نظام در دل مردم به عنوان عنصری از نظام است و باید در این راه با استراتژی تصمیم گیری های عالمانه و پیگیری های مجاهدانه با روحیهٔ کار شبانه روزی، خستگی ناپذیر، تابع محض ولایت و همسویی با دولت از هیچ کوششی دریغ نکنیم و کارها را پیش ببریم .
در پایان این مراسم حکم بخشدار مرکزی شهرستان ساوجبلاغ توسط فرماندار به وی اعطا شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7950