• برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
مدیرکل منابع طبیعی و ‌آبخیزداری استان البرز :

قرارداد طرح های منابع طبیعی سفر رییس جمهور به البرز اجرایی شد

  • کد خبر : 7842
  • 09 آذر 1401 - 13:17
قرارداد طرح های منابع طبیعی سفر رییس جمهور به البرز اجرایی شد
مدیرکل منابع طبیعی و ‌آبخیزداری استان البرز با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور و اختصاص اعتبار برای اجرای طرح های منابع طبیعی البرز گفت: مقدمات کار برای عقد قرارداد اجرای این طرح ها با استفاده از اعتبارات مذکور در حال انجام است.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از ایرنا، حامد فرضی با بیان اینکه از محل سفر رییس جمهور به استان ۱۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری در نظر گرفته شده است، افزود: از این میزان تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به بحران ریزگردها و توسعه کانون های ریزگرد در استان، اظهار داشت: از اعتبار اختصاص یافته سه میلیارد تومان برای اجرای طرح های مقابله با ایجاد کانون های ریزگرد است که ۲ میلیارد تومان آن تایید شده و بایستی هر چه سریع تر یک میلیارد تومان باقی مانده نیز به استان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مقدمات کار در سامانه مربوطه برای شناسایی پیمانکار انجام شده، گفت: تامین منابع مالی کمک بسیار خوبی در بازه زمانی مشخص برای حوزه منابع طبیعی استان در پی دارد.

فرضی دیگر طرح های مصوب برای اجرا را در حوزه تولید نهال، اجرای طرح های آبخیزداری و توسعه بیابان ها عنوان کرد و افزود: طرح های مرتع، جنگل، راه اندازی ۲ پایگاه اطفای حریق در اعتبارات سفر رییس جمهور دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات برای پروژه های یک تا سه ساله این بخش دیده شده است.

رییس جمهور و هیات دولت ۱۸ فروردین ماه امسال به استان البرز سفر کردند که رهاورد این سفر دهها مصوبه در بخش های مختلف عمرانی ، اقتصادی ، زیربنایی ، فرهنگی ، ورزشی و سایر بخش ها بوده است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7842