• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز:

تاکید بر بازاریابی دیجیتال برای رونق گردشگری در البرز

  • کد خبر : 7800
  • 07 آذر 1401 - 20:24
تاکید بر بازاریابی دیجیتال برای رونق گردشگری در البرز
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز تأکید کرد: باید بازاریابی دیجیتال را به خدمت صنعت گردشگری بگیریم.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، شهرام علی‌محمدی روز دوشنبه 7 آذر 1401 اظهار کرد: بیشترین فعالیت استارت‌آپ‌های گردشگری در در حوزه مجازی است که می‌تواند به ساماندهی خدمات در زمینه گردشگری بپردازد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: به عنوان مثال در زمینه بومگردی تمام اقامتگاه‌های بومگردی استان می‌توانند در بستر فضای مجازی و سایت معرفی‌شوند که علاوه بر ساماندهی آن‌ها می‌تواند نظارت اداره کل بر فعالیت آن‌ها را افزایش دهد.
علی محمدی با اشاره به پتانسیل‌های البرز در حوزه هایی چون گردشگری کشاورزی، اظهار کرد: بازاریابی این نوع گردشگری در فضای دیجیتال در راستای گردشگری هوشمند خلاق است که می‌تواند گردشگری تجربه گرا را با دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارد و این تعامل می‌تواند به شناساندن بیشتر ظرفیت‌ها کمک کند.
او افزود: از زمانی که ویروس کرونا شایع شد، اقبال مردم به بستر اینترنت بیشتر شده است و استفاده از این ظرفیت می‌تواند سرعت خدمات در زمینه گردشگری را افزایش دهد. ضمن اینکه هزینه بازاریابی در زمینه گردشگری را کاهش می‌دهد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7800