• برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز :

برگزاری جشنواره اقوام ایران تا 13 آذر در باغ فاتح کرج

  • کد خبر : 7797
  • 07 آذر 1401 - 21:18
برگزاری جشنواره اقوام ایران تا 13 آذر در باغ فاتح کرج
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برپایی جشنواره اقوام ایرانی در مجموعه بین المللی تنیس باغ فاتح خبرداد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، فریدون محمدی روز دوشنبه 7 آذر 1401 اظهار کرد: جشنواره اقوام ایرانی تا 13 آذر هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب در باغ فاتح کرج برپاست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: 60 غرفه شامل 25 غرفه صنایع دستی از البرز و استان‌های مختلف ، 35 غرفه سوغات استان‌ها و سه سیاه چادر کردستان ، ایلام و ترکمن در محیطی با نشاط به معرفی فرهنگ اقوام مختلف می‌پردازد.
او با بیان اینکه این استان با داشتن اقوام مختلف به ایران کوچک معروف است، تصریح کرد: این جشنواره با تاکید استاندار محترم مبنی بر ایجاد فضای نشاط اجتماعی در شهر و ایجاد همگرایی قومی و همبستگی بین اقوام ایرانی در کرج توسط اداره کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز برگزار می‌شود.
گفتنی است اجرای موسیقی و بازی های محلی، دایر بودن مکان بازی و سرگرمی برای کودکان و غرفه طب سنتی رایگان از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7797