• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
چهارباغ:

پیام تبریک مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 7591
  • 29 آبان 1401 - 8:57
پیام تبریک مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت هفته بسیج
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس موسوی شهردار چهارباغ با انتشار پیامی هفته بسیج و ۵آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«بسیج لشکر مخلص خداست»؛ این جمله ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، به زیبایی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

همچنین «بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است»؛ این مفهوم در کلام مقاممعظمرهبری(مدظله العالی) نیز به زیبایی تجلی یافته که بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

بسیج همیشه در صحنه، همواره در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ #انقلاب_اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به‌ ویژه بسیجیان عزیز شهرستان چهارباغ تبریک عرض می‌نماییم و امیدواریم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به قله‌های افتخار روز به روز موفق و پیروز باشند.»

 سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان، سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین را از خداوند متعال مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7591