• برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج:

احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی دانش آموزی در کرج آغاز شد

  • کد خبر : 7273
  • 13 آبان 1401 - 19:03
احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی دانش آموزی در کرج آغاز شد
سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: با انعقاد یک تفاهم نامه ، احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان محله های محروم توسط مدیریت شهری کرج آغاز شد.

عمار ایزدیار به خبرنگاران گفت : تفاهم نامه ساخت این مکان های ورزشی امروز بین شورای اسلامی شهر کرج و آموزش و پرورش استان البرز امضا شد.

وی اظهار داشت: از آنجایی که در برخی مناطق محروم امکانات ورزشی بسیار محدودی برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان و نوجوانان وجود دارد و ساماندهی زمان فراغت این قشر در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار است لذا شهرداری و آموزش و پرورش در قالب تفاهم نامه ای ساخت زمین‌های چمن را در مناطق محروم کرج در دستور کار قرار دادند.
سخنگو و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های مختلف باید به کمک آموزش وپرورش بیایند، بر عزم جدی شورا وشهردای در این خصوص اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش مطابق سند تحول بنیادین به دنبال توسعه فعالیت‌های دینی و مذهبی است و طرح مدرسه امین با هدف ارتقای معارف دینی و پشتیبانی محتوایی از مبلغان در مدارس و آموزش‌های ضمن خدمت مهارتی در قالب کلاس‌داری و مشاوره‌ است که مبلغان علاوه بر آموزش دینی، برنامه‌های تربیتی و پرورشی هم برای دانش‌اموزان خواهند داشت، اجرای طرح امین کمک شایانی به دستیابی این هدف با همکاری شهرداری می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج همچنین از آمادگی کامل این نهاد برای پشتیبانی از طرح‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در آموزش وپرورش در خصوص دانش آموزان نیز خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: لایحه شهرداری در موضوع اعتبار مورد نیاز جذب ۱۵۳ نفر نیروی انسانی مورد نیاز سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بررسی شد و در این راستا به شهرداری اجازه داده شد نسبت به جذب این افراد اقدام کند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7273

برچسب ها