• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
سخنگوی دولت:

گفتگو، بهترین راهکار است

  • کد خبر : 6756
  • 26 مهر 1401 - 22:23
گفتگو، بهترین راهکار است
سخنگوی دولت عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجوی در دانشگاه علامه حضور یافت اما حاشیه این مراسم، حضور وی در جمع دانشجویانی بود که بیرون سالن تجمع کرده و شعار می‌دادند و سخنگوی دولت با آنها به گفت‌وگو نشست.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران حضور یافت و در نشست پرسش و پاسخی با موضوع آزاد با آنان شرکت کرد.

این حضور سخنگوی دولت در حالی انجام گرفت که دانشگاه‌های کشور در هفته گذشته شاهد تجمعاتی در برخی شهرها بود و برخی تصور می‌کردند که این حضور می‌تواند به تشدید اختلافها و حرف‌ها و حتی احتمال برخی حرکت‌های رادیکال منجر شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه علیرغم برخی شعارهای اولیه جمعی از دانشجویان، اما با حوصله و رویکرد گفتگویی سخنگوی دولت، این حضور نهایتاً در فضای خوب و مثبتی دنبال شد.

در بیرون سالن سخنرانی بهادری جهرمی، برخی دانشجوبان اقدام به تجمع و سردادن شعار کرده بودند؛ امّا وی پس از اتمام پرسش و پاسخ در داخل سالن، در جمع دانشجویان معترض بیرون از سالن نیز حضور یافت و با‌ آنها به گفت وگو پرداخت.

در نهایت مراسم بدون هیچ‌گونه برخوردی بین دانشجویان باهم و یا مجموعه حراست به پایان رسید.

این اقدام سخنگوی جوان دولت در شرایطی که فضای دانشگاه‌ها همچنان شاهد برخی التهابات است می‌تواند الگوی موفقی از باز شدن باب گفت‌وگو میان مسئولان و نسل جدید باشد و سایر مسئولان در نهادهای مختلف نیز با حضور در جمع‌های دانشجویی و گفت‌‌وگوی بی‌واسطه با آنان علاوه بر پاسخ دادن به سوالات، می‌توانند مانع از سوءاستفاده دشمن شده و تهدیدهای احتمالی در این زمینه را به فرصت تبدیل کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6756