• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
شهر جدید مهستان:

برگزاری هفتمین کارگروه بررسی و تامین نیازهای شهر جدید مهستان

  • کد خبر : 6723
  • 25 مهر 1401 - 7:57
برگزاری هفتمین کارگروه بررسی و تامین نیازهای شهر جدید مهستان
هفتمین نشست کارگروه بررسی و تأمین نیازهای شهر جدید مهستان با حضور فرماندار، مشاورین و معاون عمرانی فرماندار ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران ، شهردار و رییس شورای شهر جدید مهستان و تعدادی از مدیران ادارات و دستگاههای مرتبط برگزار شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست با اشاره به راه اندازی دبیرخانه ستاد توسعه پایدار اظهار داشت: انتظار می‌رود مواردی که در نشستهای این ستاد تصویب می‌شود، به سرعت و با جدّیت اجرایی شوند.
دکترمحمدرضا البرزی افزود: شهرجدید مهستان به دلیل بی توجهی در ارائه خدمات مناسب در سالهای گذشته و یا خدماتی که ارائه نشده، نسبت به بقیه شهرها در اولویت بوده و نیازمند اهتمام ویژه مسئولین است و باید بیش از پیش به آن توجه گردد.
وی با تاکید به مدیران برای خدمت شبانه‌روزی و بی منت به مردم شریف شهرستان، گفت: ما هیچ جایگاهی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم و اگر مدیری قادر به همراهی و خدمت شبانه روزی نیست، می تواند از سمت خود کناره گیری کند و برود.
دکتر البرزی در ادامه به تعیین تکلیف پروژه ریحانه با ۴۶۰۰ واحد در ورودی شهر جدید مهستان تاکید کرد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ همچنین از خبرنگاران خواست تا همانند مدیران پای کار بوده و چشمان تیزبین نظام باشند و مشکلات را در چارچوب قوانین جاری رصد و اطلاع رسانی کنند و هرکجا که نواقص و نارضایتی وجود داشت، به اطلاع برسانند.
دکتر البرزی در بخش دیگری بر تسریع در تأمین روشنایی معابر شهر جدید مهستان تاکید کرد و اظهار داشت: وجود نور و نورپردازی شهری به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر منظر شهری، نقش مهمی در تأمین امنیت شهروندان دارد، و این امر در کاهش وقوع جرم و جنایت موثر است که باید به آن توجهی ویژه داشت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6723