• برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
رئیس فدراسیون تکواندو :

تکواندو البرز از روزهای خوب خود فاصله گرفته است

  • کد خبر : 6445
  • 11 مهر 1401 - 10:39
تکواندو البرز از روزهای خوب خود فاصله گرفته است
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: باید همفکری و همدلی به تکواندو البرز بازگرداند تا شاهد روزهای خوب تکواندو باشیم.

هادی ساعی باحضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز اظهار کرد: برگزاری چنین مجمع مهمی توأم با آرامش و در فضایی بسیار آرام و صمیمی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: لازم است که بعد از این انتخابات، اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و همه دلسوزان تکواندو البرز برای سربلندی این هیئت تلاش کرده و پای کار بیایند.

ساعی با بیان این که البرز همواره جزو سه استان برتر کشور بوده اما در حال حاضر کمی از جمع بهترین‌ها فاصله گرفته، گفت: هنوز هم همان پتانسیل و ظرفیت بالا در ورزش استان البرز وجود دارد و می‌توان با کمی تلاش بیشتر دوباره شاهد روزهای درخشش و اوج گیری تکواندو البرز در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به این که شعار ما در فدراسیون تکواندو همدلی و همفکری است ادامه داد: می‌خواهیم همدلی و صمیمت را به جامعه تکواندو کشور باز گردانیم و این از سیاست‌های اصلی ما در فدراسیون است.

رئیس فدراسیون تکواندو تأکید کرد: هر کاری از دستم بر بیاید برای رشد و توسعه تکواندو البرز انجام خواهم داد.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در معرفی استعدادها خاطرنشان کرد: در حال حاضر فدراسیون تکواندو به سمت ارتقای فنی و علمی مربیان و ورزشکاران در حال حرکت است.

در ادامه بهزاد فروغی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با تبریک به رئیس جدید هیات تکواندو استان گفت: انتظار داریم رئیس منتخب از تمامی اعضا و بدنه تکواندو استان حتی منتقدان خود استفاده کند.

فروغی با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئت های شهرستانی گفت: درخواست از ما فدراسیون این است که با توجه به ظرفیت موجود، نگاه ویژه ای به استان البرز صورت گیرد.

وی با تأکید بر این که تکواندو از رشته های بسیار شاخص ورزش البرز است عنوان کرد: جذب اسپانسر و بخش خصوصی می تواند قوای محرکه هیئت در مسیر رشد و توسعه و بر طرف کردن مشکلات را نیرویی دو چندان بخشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف همه دلسوزان تکواندو البرز، شاهد درخشش و افتخارآفرینی بیش از پیش تیم ها و تکواندو کاران استان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

در پایان مجمع انتخاباتی ریاست هیات تکواندو استان البرز ، محمد انصاف دوست با کسب ٢٣ رای برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان البرز انتخاب و معرفی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع؛ محمدرضا خسروی و محسن استرابه به عنوان اعضای هیات رئیسه، سیده زهرا صمدیان به عنوان نایب رئیس، مجید سلیمانی به عنوان خزانه دار و ریحانه زین العابدینی به عنوان خبره ورزشی هیئت انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6445