• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
رییس شورای شهر کرج:

ضرورت به روز رسانی امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی

  • کد خبر : 6413
  • 09 مهر 1401 - 11:34
ضرورت به روز رسانی امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی
رییس شورای شهر کرج گفت: ۴ بند از لایحه ارتقاء معیشت آتش نشانان به تصویب رسیده و با تطبیق در کمیته انطباق فرمانداری، هفته آینده به شهرداری ابلاغ می‌شود.

علی قاسمپور در مراسم تجلیل از آتش نشانان کرجی که به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی برگزار شد، با اشاره به اینکه آتش نشانان شجاعانه، مقتدرانه و ایثارگرانه دل به خطر می‌زنند تا جان و مال مردم آسیب نبیند، اظهار کرد: نام آتش نشان با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شورای ششم بتواند بخش از زحمات آتش نشانان کرجی را جبران کند، ادامه داد: خوشبختانه ۴ بند از لایحه ارتقاء معیشت آتش نشانان به تصویب رسیده و در کمیته انطباق فرمانداری هم مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود: این لایحه در جلسه رسمی آتی شورای شهر به شهرداری ابلاغ و پس از آن اجرایی خواهد شد.

رییس شورای شهر کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت به روز رسانی امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی توضیح داد: باید امکانات و تجهیزات نیروهای آتش نشانی به گونه‌ای باشد که آنها در زمان حوادث و در طول خدمت با کمترین خطر مواجه شوند.

وی ابراز کرد: شورای شهر آمادگی لازم برای دریافت لوایحی در این خصوص را دارد تا بتواند حمایت خود را از این همکاران ایثارگر افزایش دهد.

قاسمپور تاکید کرد: جنس کار آتش نشانان از ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی است و قطعا تا زمانی که به مردم خدمت می کنند سربلند خواهند بود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6413