• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
شهردار شهر جدید مهستان:

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهر جدید مهستان

  • کد خبر : 6152
  • 28 شهریور 1401 - 11:21
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهر جدید مهستان
شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین صفدری امام جمعه شهر جدید ، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر گلرخی در این دیدار که ارمندپور رئیس شورا، موحدی پور،یعقوبی،پورخداداد اعضای شورای شهر و بیرامی سرپرست سابق شهرداری نیز در آن حضور داشتند، پس از ارائه گزارشی از روند فعالیتهای صورت گرفته در چند روز اخیر و تأکید بر انجام هماهنگی های لازم در خصوص مواردی از جمله پرداختن به مسائل و معضلات مهم و دارای اولویت ، پیگیری فعالیتها و رسیدگی به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ، بررسی مسائل خدماتی و تأکید بر تعامل مؤثر و سازنده بین مجموعه های مختلف خدمات رسان را از جمله موضوعاتی دانستند که توجه به آنها در شرایط فعلی حائز اهمیت می باشد.

دکتر گلرخی ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

در ادامه این دیدار ، شهردار شهر جدید مهستان اظهارداشت امید آن داریم که با اتحاد و همدلی و رهنمودهای امام جمعه محترم ، مشکلات حوزه شهری و دغدغه های مردم شهر را تا حد امکان مرتفع ، و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

حجت الاسلام صفدری ، امام جمعه شهر جدید نیز در این دیدار ضمن رهنمودهایی برای پیش برد اهداف نظام اسلامی ، بر موضوع خدمت ماندگار و خالصانه به مردم و شهروندان توصیه نمودند.

وی همچنین ، اظهار امیدواری کرد که تعامل و همدلی فیمابین دستگاهها ، مَطلع و سرآغاز برکات ملموس در سطح شهر مهستان گردد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=6152