• برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز:

تعاونی مسکن خبرنگاران تأسیس شود

  • کد خبر : 5514
  • 29 مرداد 1401 - 8:15
تعاونی مسکن خبرنگاران تأسیس شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: رسانه ابزاری قدرتمند است که باید مستقل عمل کرده و جایگاه ارزشمند خود را حفظ کند.

عبدالله دارایی در آئین تجلیل از پیشکسوتان خبرنگار که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز برگزار شد، اظهار کرد: رسانه ابزار قدرتمندی است که باید مستقل عمل کرده و جایگاه ارزشمند خود را حفظ کند.

وی بیان کرد: رسانه به همان اندازه‌ای که مشکلات و معضلات را در جامعه انعکاس می‌دهد باید اخبار مثبت را هم نشر دهد تا بتواند به رسات اصلی خود جامه عمل بپوشاند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: پیشکسوتان رسانه به عنوان گنجینه ارزشمند پر از تجربه می‌توانند راهگشا برای معضلات پیش رو اصحاب رسانه در جامعه باشند و ضروری است که از تجربیات این افراد استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های اگر قدرت قلم و آزادی نداشته باشند با با یک روابط عمومی ساده تفاوتی نمی‌کنند، بنابراین باید رسانه‌ها را جدی گرفت و از آنها حمایت کرد.

دارایی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته بستر برای ایجاد تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز ایجاد شده است، متذکر شد: خبرنگاران بر این اساس می‌توانند با رعایت مقررات اقدام به تأسیس تعاونی مسکن کنند که کمک شایانی به حفظ شأن این قشر خواهد کرد و از برخی مشکلات آنها خواهد کاست.

خبرنگاران دغدغه مند و وظیفه شناس به عنوان رکن چهارم جامعه هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار و فعالین عرصه اطلاع رسانی اظهار کرد: خبرنگاران دغدغه مند و وظیفه شناس این عرصه به عنوان رکن چهارم جامعه هستند و باید با همدلی و اتحاد با یکدیگر در مسیر خدمت به مردم در جامعه گام بردارند.

محمدرضا موسوی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و همچنین تجلیل از شأن و جایگاه پیشکسوتان عرصه خبر استان البرز متذکر شد: اصحاب رسانه باید با تأسی گرفتن از این افراد و همچنین شهدای خبرنگار که با تمام توان خود و دلسوزانه برای خدمت به مردم تلاش کردند، این عزیزان و شهدا را الگوی خود قرار دهند و جامعه را به سوی امید آفرینی و وحدت سوق دهند.

در پایان مراسم از پیشکسوتان و اصحاب رسانه استان البرز تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5514