• برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
آقای حامی محیط بانان!!!!!

سناریوی کثیف برای ماندن در قدرت

  • کد خبر : 5503
  • 28 مرداد 1401 - 0:03
سناریوی کثیف برای ماندن در قدرت
شنیده ها حاکی از آن است صبح پنجشنبه سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در اقدامی بجا و انتحاری مدیر کل محیط زیست تهران را عزل کرد.سعید محمودی که در رزومه مدیریتی خود سابقه درخشانی ندارد در دولت قبل و ریاست عیسی کلانتری طی ۶ سال چند مرتبه به مدیرکلی استان های مختلف منصوب و به علت عملکرد هایی که مغایربامنافع محیط زیست بود بیشتر از یکسال در این کرسی باقی نماند.آخرین سمت او مدیرکلی محیط زیست تهران بود که مورد اعتراض شدید فعالین محیط زیست و کارمندان و محیطبانان بود. از جمله موارد مورد اعتراض مردم و فعالین محیط زیست،عملکرد ضعیف و همراهی او با باغ وحش هایی چون ارم ، صفادشت و باغ پرندگان تهران است که بازتابی کشوری داشت.

سعید محمودی مدیر کل خلع شده محیط زیست تهران،امروز خود را داعیه دار دفاع از محیط بانان معرفی کرد ، سخنی سخیف و مضحک که شاید برخی افراد نامطلع هم آن را باور کنند، اما محیط بانان و نگهبانانی هستند که به برگزاری ضیافت های با شکوه وی در مهمانسرای باغشاد و لار،که برای برخی از افراد با نفوذ در جهت ابقای جایگاهش صورت می گرفت، شهادت دهند.بدیهی است تمام هزینه های آن ازاعتبارات جاری اداره کل یعنی همان اضافه کار و رفاهی محیط بانان و سایر کارکنان آنجاتامین می شد و جالب اینکه وظیفه پذیرایی از ضیافت های لاکچری وی نیز به همان محیط بانان محول میگردید.
پرواضح است که هر مدیری دوره مدیریتی محدود دارد و روزی این جایگاه به دیگری واگذارخواهدشد ، اما اگر مدیری برای خود ازبودجه های سازمانی ،دستگاه و تشکیلاتی به راه انداخته باشد مانند آنچه که در بالا گفته شدوهمچنین راننده شخصی برای انجام کارهای همسر و فرزندانش و بسیارموارد شخصی دیگر ،یقینا ترک این جایگاه برایش بسیار سخت خواهد بود .
کسانیکه طی ماه های گذشته،برای ابقای وی بامسئولین واسطه گری کردند،که البته برخی از آن ها همان مهمانان پذیرایی شده توسط محیط بانان عزیز در باغ شاد و لار و . . . بودند ، نشان می دهد که محمودی چگونه باچنگ و دندان برای حفظ منافع شخصی، مشتاق خدمت بود .

آقای حامی محیط بانان!!!!!!!

حال سوال اینجاست که آقای مدیر کل آیا شما واقعا اینقدر شیفته خدمت بودید!؟
آقای مدیر کل خلع شده، شما مگر همان کسی نیستید که در استان لرستان اسب خریده بودید و هر روز بجای رسیدگی به محیط بانان اسب سواری میکردید و محیط بانان مظلوم را پادوی خود کرده بودیدتا برای شما قلیان و بساط تفریح فراهم کنند؟

آقای مدیر کل شیفته خدمت، شما چطور خود را دلسوز محیط بانان میدانید در حالی که این پرسنل بی دفاع محیط زیست را در باغ شاد بعنوان گارسون برای خدمت به افراد ذی نفوذ برای ماندن شما بر اریکه قدرت اجیر کرده بودید!
آقای مدعی! در زمان شما منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه را جاده کشی کرده اند و تا امروزهمه دلسوزان محیط زیست تاوان این قصور شما را می‌دهند، آیا فکر می‌کنید کسی نمیداند بر سر تالاب میقان استان مرکزی چه آورده اید؟

آقای حافظ محیط زیست فکر می‌کنید نمی‌دانیم شکارچی های ذی نفوذ را برای شکار به چه مکانهایی میبرده اید.
آقای مدیر کل گفتید در دفاع از محیط زیست تیر خورده اید!اگر مدرکی ارائه دادید همه حرف های شما را قبول میکنیم.

آری همه متاسف شدیم که شما برای همیشه رفتید! حیف شد که خودروی در اختیار خانم و پسر دلبندتان را از دست دادید!! خانه سازمانی را از دست دادید، بساط و گارسون های خود را که اکنون حامی آنها شده اید را از دست دادید، به راستی از دست دادن این میز خدمت سخت است!!!!!!

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5503

برچسب ها