• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

همه فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ساوجبلاغ صاحبِ  خانه می‌شوند

  • کد خبر : 5444
  • 24 مرداد 1401 - 11:58
همه فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ساوجبلاغ صاحبِ  خانه می‌شوند
دکتر البرزی در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور حجت الاسلام والمسلمین مختاری و مدیران ادارات مرتبط برگزار شد افزود: وجود ۹۰۰ فرهنگی بدون خانه برای ما خبر خوشی نیست و بنا داریم با برنامه ریزی ها و تدابیری که در آینده نزدیک خواهیم داشت ، تلاش می کنیم تا فرهنگیان فاقد مسکن درشهرستان ساوجبلاغ را صاحب خانه کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ما برای خانه دار شدن همه شهروندان دغدغه داریم وبا برنامه ریزیهایی که انجام خواهیم داد به دنبال آن هستیم تا تمامی کارمندان دولتی فاقد مسکن و همچنین شهروندان فاقد مسکن را با استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان صاحب مسکن کنیم.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۸ مدرسه جدید که از این تعداد،  ۴ مدرسه در شهر جدیدهشتگرد و چهار مدرسه در نقاط دیگر شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد، به فضاهای آموزشی شهرستان ساوجبلاغ افزوده خواهد شد.
دکتر البرزی افزود: بایستی دغدغه اصلی اداره آموزش و پرورش فقط ارتقاء هدف اصلی خود در حوزه آموزش و تربیت دانش آموزان باشد و سازمانهای دیگری متولی ساخت و ساز و تکمیل مدارس هستند.
حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ هم با اشاره به وظیفه اصلی آموزش و پرورش گفت: متاسفانه گاهی عمده انرژی مدیران آموزش و پرورش صرف مسائل حاشیه‌ای و ساخت و ساز مدارس می شود که مدیران را از وظیفه اصلی شأن در مسئله آموزش و تربیت دور می کند که به ضرر جامعه حوزه آموزش و تربیت است.
وی افزود: باید مناطقی که در سطح شهرستان در حوزه فضاهای آموزشی دارای مشکل است یا در آینده به مشکل برمی خورد شناسایی و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود تا مشکل کمبود فضای آموزشی برای حضور دانش آموزان پیش نیاید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5444