• برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

حمایت از گردانندگان کانال ها و صفحات مجازی در استان البرز آغاز شده است

  • کد خبر : 5293
  • 15 مرداد 1401 - 12:56
حمایت از گردانندگان کانال ها و صفحات مجازی در استان البرز آغاز شده است
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: طبق بانک اطلاعاتی تدوین شده از فعالان کانال ها و صفحات مجازی استان حمایت از مدیران و فعالان این رسانه های نوین را آغاز نموده ایم و در ادامه دعوت می کنیم سایر عزیزان این عرصه نیز به شبکه جامع فعالان رسانه ای استان بپیوندند.

سعید جابری انصاری، با اعلام این خبر افزود: یکی از اقدامات مهمی که در استان البرز با گستردگی فعالیت رسانه های آغاز شده بحث احصا کانال ها و صفحات مجازی گردانندگان آن بوده است که علاوه بر جنبه نظارتی با رویکرد حمایتی و ایجاد سقفی واحد برای فعالیت تمام عزیزان فعال در این عرصه وارد کار شدیم.
وی با اشاره به ایجاد جبهه فعالان مجازی در استان البرز افزود: اکنون بیش از ۱۰۰ کانال خبری و صفحه مجازی در قالب پیج اینستاگرامی در استان البرز تجمیع مشخصات شده اند و نگاه ما نیز حمایت و جهت مند شدن فعالیت های این عزیزان می باشد.
وی افزود: از سایر فعالان و رسانه ها نیز می خواهیم که برای حمایت ها و برخورداری از حق امتیاز فعالیت رسانه ای خود با مراجعه به بانک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرسhttps:/alborz.farhang.gov.irمشخصات خود را تکمیل کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5293