• برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان:

حضور پررنگ پلیس در ساماندهی سیل زدگان طالقان

  • کد خبر : 5148
  • 09 مرداد 1401 - 14:28
حضور پررنگ پلیس در ساماندهی سیل زدگان طالقان
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با بیان اینکه پلیس از ساعات اولیه وقوع سیل در کنار شهروندان طالقانی بوده، گفت: تلاش پلیس و سایر دستگاه امدادی برای ساماندهی وضعیت سیل زدگان و مناطق سیل زده ادامه دارد.

سرهنگ “سید صالح بذرگری” در این خصوص بیان داشت: با توجه به شرایط جوی و بارش باران های سیل آسا در شهرستان طالقان، پلیس شهرستان آمادگی خود را برای حوادث احتمالی قبل از وقوع سیل احراز کرده بود.
وی افزود: پس از وقوع سیل در چند روستای شهرستان طالقان، عوامل انتظامی شهرستان به همراه نیروهای اعزامی از یگان امداد و یگان ویژه استان برای کمک رسانی به مردم روستاهای سیل زده اعزام شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته هم اکنون آرامش نسبی به مناطق سیل زده بازگشته، اما همچنان مسافرت و تردد در سطح جاده های طالقان دارای خطر است که از شهروندان درخواست داریم از ترددهای غیرضرور در محور های مواصلاتی طالقان خودداری کنند.
سرهنگ بذرگری به استقرار نیروهای پلیس برای تأمین امنیت مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: بحمدالله حضور پررنگ پلیس در مناطق سیل زده امنیت را در سراسر این مناطق برقرار است.
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان خاطر نشان کرد که نیروهای پلیس دوشادوش سایر دستگاه ها تا بازگرداندن مناطق سیل زده به شرایط عادی در کنار مردم این مناطق حضور خواهند داشت.
این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا با نیروهای پلیس و سایر دستگاههای امدادی همکاری لازم را داشته باشند، تا در اسرع وقت مشکلات مناطق سیل زده مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=5148