• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز:

منابع طبیعی با مردم، برای مردم

  • کد خبر : 4983
  • 02 مرداد 1401 - 19:21
منابع طبیعی با مردم، برای مردم
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با دعوت فرماندار شهرستان طالقان به همراه عبداللهی ، استاندار البرز، و حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در سالن جلسات جلال آل احمد فرمانداری شهرستان طالقان حضور یافت.

فرضی در مراسمی که با حضور اعضا شورای اسلامی و دهیاری های این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان طالقان برگزار گردید، ضمن تبریک اعیاد غدیرخم و قربان و ایام مبارک امامت و ولایت، به ارائه گزارش و آمار عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در حوزه های مربوط به کاداستر اراضی ملی، مدیریت مراتع، اخذ اسناد تک برگ اراضی ملی، اجرای پروژه های آبخیزداری پرداخت.

وی عملکرد این اداره کل را در سطح کلان استانی برای استاندار، نماینده مردم استان البرز در مجلس و حاضرین در این مراسم تشریح نمود و به بیان سیاست های جدید این اداره کل در مقوله های ذکر شده پرداخت.
ایشان در ادامه از اهالی شهرستان طالقان در خصوص رعایت قوانین و مقررات در حوزه منابع طبیعی تقدیر کرد و بیان داشت: شهرستان طالقان دارای پایین ترین سطح در خصوص تصرف و تخریب اراضی می‌باشد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز نسبت به پاسخگویی به مسائل و مشکلات اعضای شورای اسلامی و دهیاری‌های این شهرستان اقدام نمود و ضمن تشکر از همراهی و مساعدت استانداری البرز و سایر ارگان های استان در مقوله حفاظت از اراضی ملی، خواستار تداوم و استمرار پشتیبانی، همراهی و حمایت تمامی دستگاه ها از مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری البرز در راستای حفظ انفال، این سرمایه ملی و امانت الهی شد.
وی در ادامه افزود: انتظار است شوراها و دهیاران به عنوان بازوان و همیاران طبیعت، به یاری منابع طبیعی بشتابند و در اجرای برنامه ها و اهداف منابع طبیعی از جمله در بخش حفاظت از جنگل ها، مراتع و مشارکت در اجرا و تثبیت پروژه های آبخیزداری حضور فعال داشته باشند و روستای خود را از منافع اجرای طرح های این حوزه ها به شکل بهتری بهره‌مند سازند.
ایشان در پایان سخنان خود از تمامی دهیاران و شوراهای اسلامی استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی ملی از جمله تصرفات، آتش سوزی، قاچاق چوب و آسیب رساندن به طبیعت ایران کوچک، استان البرز، مراتب را از طریق سامانه های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند‌.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4983