• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
رئیس کل دادگستری استان البرز:

مشکل پارک خوابی یک خانواده کرجی با ورود دادگستری کل استان البرز برطرف شد

  • کد خبر : 4947
  • 01 مرداد 1401 - 8:30
مشکل پارک خوابی یک خانواده کرجی با ورود دادگستری کل استان البرز برطرف شد
رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص پارک خوابی یک خانواده پنج نفره در کرج، گفت: یک دستگاه آپارتمان توسط کمیته امداد برای اسکان این خانواده اجاره شده است.

حسین فاضلی هریکندی در گفت و گو با میزان ، با اشاره به انتشار گزارش های در خصوص پارک خوابی یک خانواده پنج نفره در کرج، از پیگیری این موضوع توسط دادگستری کل استان البرز خبر داد و گفت: این گزارش بلافاصله پیگیری و اقدامات لازم از طریق کمیته امداد استان برای اسکان و اشتغال سرپرست خانوار انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: حسب اعلام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، با توجه به عدم مراجعه و عدم اطلاع رسانی سرپرست خانوار مورد اشاره به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری مرتبط برای طرح مشکلاتی که با آن مواجه شده بودند عملا امکان مداخله توسط این اداره وجود نداشت ولی به محض اطلاع از موضوع اقدام لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع توسط دادگستری کل استان البرز تاکید کرد: بلافاصله یک دستگاه آپارتمان توسط کمیته امداد برای اسکان این خانواده اجاره شد و برای اشتغال سرپرست خانواده نیز از طریق ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی با واحدهای تولیدی استان هماهنگی انجام شده بود که با توجه به حل مشکل اسکان خانواده، سرپرست خانوار تمایل به اشتغال در شغل قبلی خود را داشت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4947