• برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
مدیرعامل تیم شهدای رزکان کرج:

قضاوت‌های ناعادلانه مانع صعود شهدای رزکان به لیگ یک شد

  • کد خبر : 4245
  • 12 خرداد 1401 - 13:35
قضاوت‌های ناعادلانه مانع صعود شهدای رزکان به لیگ یک شد
تیم فوتبال شهدای رزکان کرج علی رغم تلاش‌های بسیار و با عملکرد بسیار خود شاگردان محسن کریمی نتوانست به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

هفته پایانی و نهایی لیگ دسته دو کشور با دیدار برگشت دو تیم شهدای رزکان کرج و چوکای تالش در حالی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد که دقایق پایانی این دیدار با حواشی بسیاری رو به رو بود.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم شهدای رزکان کرج به عملکرد و قضاوت داور دیدار به شدت اعتراض کردند. این موضوع پس از پایان بازی با اعتراضات شدید حمید کریمی مدیرعامل تیم شهدای رزکان کرج همراه بود، اما در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید و تیم شهدای رزکان کرج با ۱۲ برد ،۱۰ مساوی، ۴ باخت و۲۵ گل زده با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول لیگ دسته دو کشور قرار گرفتند و در عین شایستگی های فراوان از صعود به لیگ دسته یک کشوربازماندند.

حمید کریمی مدیرعامل تیم شهدای رزکان کرج در پایان این دیدار گفت: متاسفانه در این فصل شاهد برخی قضاوت‌های ناعادلانه‌ای بودیم که باعث شد امتیازات لازم برای صعود از تیم ما گرفته شود.

وی گفت:کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید عملکرد داوران را برای قضاوت در چنین بازی های حساسی مورد بررسی قرار دهد تا حقی از تیم ها خورده نشود.

کریمی اظهار کرد: در بازی رفت مقابل چوکای تالش در حق تیم بسیار ظلم شد، چرا که اگر قضاوت به درستی انجام می‌شد ما برنده دیدار بودیم و امروز ما به عنوان تیم صعود کننده جشن قهرمانی را برگزار می‌کردیم.

وی گفت: داورهای دیدار در بازی رفت و برگشت برنده این بازی ها بودند، چرا که قضاوت در این دو بازی کاملا ناعادلانه بود و همین قضاوت ها باعث شد تا ما شش امتیاز مهم دو بازی را از دست بدهیم و نتوانیم به لیگ دسته یک کشور صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان کرج در پایان تصریح کرد: از تمامی بازیکنان،کادر فنی، هواداران و مسئولینی که در این فصل در کنار ما بودند و با حضور در ورزشگاه یار و یاور ما بودند صمیمانه تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4245