• برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11
رییس هیات فوتبال البرز:

اعلام رضایت رییس هیات فوتبال البرز از نماینده استان در رقابت های لیگ برتر بانوان

  • کد خبر : 4010
  • 26 اردیبهشت 1401 - 7:06
اعلام رضایت رییس هیات فوتبال البرز از نماینده استان در رقابت های لیگ برتر بانوان
رییس هیات فوتبال البرز گفت: عملکرد تیم فوتبال بانوان این استان در رقابت های لیگ برتر تاکنون رضایت بخش و راضی کننده بوده است.

منصور بیک وردی افزود: پیش از شروع بازی ها پیش بینی و هدف گذاری ما بر این بوده که نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور بتواند جایگاه چهارمی را در انتهای فصل در جدول کسب نماید.

وی با بیان اینکه رسیدن به این جایگاه دور از دسترس نیست، اظهار داشت: چهار بازی دیگر در پیش داریم که پیش بینی مان بر این است که بر هدف گذاری که انجام شده برسیم.

بیک وردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسایل مطرح شده در خصوص نداشتن زمین برای این تیم عنوان کرد: در واقع برنامه ریزی غلط سازمان لیگ فوتبال سبب شده ما دچار این مشکل شویم، تمام زمین های طبیعی به ۲ تا سه ماه زمان برای بازسازی نیاز دارند و این فاصله زمانی از اسفند تا اردیبهشت ماه است که زمین را با هدف بازسازی در اختیار بخش خصوصی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه این مشکل نه فقط در البرز بلکه در سایر استان ها نیز بوده و هست به بازی نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر در مقابل شهدای سیرجان که با نتیجه هشت بر یک به نفع تیم حریف به پایان رسید اشاره کرد و گفت: تیم البرزی نوپا و جوان است و شاید بتوان گفت نداشتن آمادگی روحی و روانی در برابر تیم قوی چون شهدای سیرجان سبب این باخت سنگین شده است.

بیک وردی گفت: در دور رفت تیم ما موفق شد که با نتیجه یک یک مساوی با همین نفرات که در بازی عصر جمعه شرکت داشتند بازی با سیرجان را به پایان برسانند اما در این دور با توجه به شرایط روحی و روانی بازیکنان و اینکه از نظر جسمی چند نفر از بازیکنان آماده بودند این نتیجه به دست آمد.

رییس هیات فوتبال البرز ادامه داد: در مجموع از عملکرد نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور راضی هستیم و پیش بینی مان برای قرار گرفتن در رده چهارم جدول لیگ دور از دسترس نخواهد بود.

تیم فوتبال بانوان استان البرز که با نام” نماینده البرز” در این رقابت ها حضور دارد هم اکنون در جایگاه پنجم جدول لیگ قرار دارد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4010