• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
نایب رئیس شورای شهرهشتگرد:

قهرمان پروری و توجه به قهرمانان ورزشی ازجمله اولویت های اعضای پارلمان شهر

  • کد خبر : 3721
  • 05 اردیبهشت 1401 - 20:25
قهرمان پروری و توجه به قهرمانان ورزشی ازجمله اولویت های اعضای پارلمان شهر
اولین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس کاشف نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات شهرداری برگزار شد .

مهشید نصیری_ به گزارش کوه سرفراز،مهندس کاشف در ابتدای جلسه از اقدام خوب حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری در روزهای پایانی سال در زمینه بزرگداشت روز جوان و تجلیل از جوانان شاغل در شهرداری و نیز برگزاری نشست هم اندیشی با شورای جوانان شهرستان تقدیر و تشکر نمود .

وی گفت : حوزه ورزش و جوانان دو موضوع کاملاً مرتبط به هم هستند و توجه به این دو مقوله می‌تواند جامعه را از بسیاری از ناهنجاری ها نجات داده و نشاط اجتماعی را به ارمغان آورد .

کاشف افزود : قهرمان پروری و توجه به قهرمانان ورزشی نیز از جمله اولویت های اعضای پارلمان شهری می باشد و طی ماههای گذشته بارها با قهرمانان مختلف رشته های ورزشی ساکن در شهر دیدار و مدیریت شهری برای ادامه فعالیت آنها اعلام حمایت نموده است .

برگزاری نشست با هیئت های مختلف ورزشی و نیز برگزاری همایش پایانی هیئت کوهنوردی به میزبانی شهرداری هشتگرد و تجلیل از اعضای فعال این هیئت از جمله موارد مطرح شده توسط رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر بوده است.

کاشف با گلایه مندی از عدم برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان ، استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود از قبیل باشگاه های ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف را مورد تاکید قرار داد که می‌توان از این ظرفیت ها برای روزهای آتی بهره برداری نمود .

نایب رئیس شورا در ادامه به تعامل با هیئت های ورزشی برای اجرای برنامه های مختلف اشاره کرد و از برگزاری مسابقات ویژه برای کارکنان شهرداری ، اجرای نشست با جوانان شهر و برگزاری جشنواره تجلیل از نخبگان علمی ، هنری ، ورزشکاران و همچنین برنامه های مدون در زمینه تبیین شعار سال سخن گفت.

وی بیان کرد : با پیگیری صورت گرفته و حمایت سایر اعضای شورای اسلامی شهر خوشبختانه بودجه ورزشی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و هزینه کرد این بودجه مستلزم برنامه ریزی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه در دستگاه‌‌های مرتبط می باشد .

اجرای برنامه های ورزشی در زمان برگزاری نمایشگاه گل و گیاه ، نشر فرخوان جمع آوری ایده ها و نظرات شهروندان ، اساتید ، دانشجویان و پژوهشگران برای تبیین شعار سال و بویژه استفاده از پژوهشهای دانش بنیان برای بهبود وضعیت خدمات رسانی شهرداری به شهروندان در زمینه های مختلف زیست محیطی ، رفع آلودگیهای هوا و آلودگی صوتی ، بصری و … از جمله مصوبات این کمیسیون بوده است .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3721