• برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز :

مسئولان البرزی همراهی کنند آفرودکاران را ساماندهی می‌کنیم

  • کد خبر : 3692
  • 04 اردیبهشت 1401 - 11:02
مسئولان البرزی همراهی کنند آفرودکاران را ساماندهی می‌کنیم
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: چنانچه مسئولان استانی همکاری وهمراهی کنند می توانیم آفرودکاران را ساماندهی و مانع تخریب محیط زیست شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا،اردشیر درویشی اظهار کرد: برای ساماندهی آفرودکاران باید مسوولان استانی کمک کنند تا دهکده ورزشی جاده برغان را ایجاد کنیم.

وی افزود: چنانچه این اتفاق رخ دهد و بتوانیم این مجموعه ایجاد شود می توانیم فضایی مناسب برای فعالیت علاقمندان به این رشته ایجاد کنیم و به نوعی مانع حضور گروه های آفرود در عرصه منابع طبیعی و آسیب های ناشی از آن شویم.

درویشی در بخشی دیگر از صحبت های خود به برنامه های این هیئت در توسعه همگانی اشاره کرد و گفت: در این راستا سال گذشته فراخوان دادیم و خوشبختانه با استقبال جوانان آموزش های رایگان به آنها داده ایم و این کار در سال جاری ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت این هیات همدلی ورزشکاران و تفکر فراملی است که در این هیئت ورزشی حاکم شده به نحوی که مربیان ما با وسیله شخصی و امکانات موجود در هیات به مردم آموزش های رایگان می دهند.

متولی موتورسواری و اتومبیلرانی البرز در ادامه گفت: مسابقات متنوعی را برگزار می کنیم و توانسته ایم با این تمهید طیف های مختلف مردم و خانواده ها را جذب اتومبیلرانی و موتورسواری کنیم.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت ها در البرز گفت: خودمان می دانیم پیست انقلاب مناسب برگزاری مسابقات و تمرین نیست اما به دلیل محدودیت های سخت افزاری مجبور به این کار می شویم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3692