• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
جانشین معاونت اجتماعی پلیس البرز :

خانواده معظم شهدا وجانبازان پشتیبان راه امام ومقام معظم رهبری

  • کد خبر : 2977
  • 09 اسفند 1400 - 16:12
خانواده معظم شهدا وجانبازان پشتیبان راه امام ومقام معظم رهبری
جانشین معاونت اجتماعی پلیس البرز در دیدار با خانواده های شهید "کامبیز سنچولی " وجانباز "علیرضا غفارزاده" گفت: خانواده معظم شهدا وجانبازان پشتیبان راه امام ومقام معظم رهبری"مدظله العالی" هستند .

به گزارش کوه سرفراز به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ ” شهریار ندرلو ” در این دیدار با بیان اينکه شهيدانی همچون شهید رنجبر که در راستای اجرای عدالت وانجام وظیفه به شکل مظلومانه به شهادت رسیدند گفت:تمام شهداوجانبازان نیروی انتظامی پای انقلاب وآرمان های شهدا ایستاده اند و می بایست این شهدا به عنوان الگو برای جامعه معرفی گردند.
وی با اشاره به اينکه شهداء از جايگاه و منزلت بالايي برخودار هستند، افزود: آرامش و امنيتي که امروز بر جامعه حاکم است ثمره فداکاري و ازخودگذشتگي و خون پاک شهيدان عزيز است و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداء باعث تداوم حركت انقلاب اسلامي خواهد شد.
سرهنگ ندرلو بیان داشت: انقلاب اسلامي با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از ابتدا تاکنون در مقابل همه دشمنان ايستادگي کرده و پس از اين هم به برکت شهدا و خانواده شهدا، روز به روز قوي تر و مستحکم تر شده است.
جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که شهیدان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده داشتند امروز خانواده های شهدا وجانبازان در ادامه دادن راه آنان در حفظ و تداوم انقلاب نقش مهمی دارند و همیشه ولایت مداری خود را در تبعیت از ولایت فقیه ثابت کرده اند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2977

برچسب ها