• برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر:

نشست هم اندیشی مدیریت شهری با جمعی از دانشجویان محمدشهر

  • کد خبر : 1909
  • 24 آذر 1400 - 10:03
نشست هم اندیشی مدیریت شهری با جمعی از دانشجویان محمدشهر
نشست هم اندیشی مدیریت شهری با جمعی از دانشجویان محمدشهر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و افتتاح کانون علمی محمدشهر در مجتمع فرهنگی ورزشی بهار انقلاب برگزار شد.

در این نشست که عصر دیروز برگزار شد اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و جمعی از دانشجویان نخبه محمدشهر حضور داشتند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر توجه به جوانان را از مهم ترین اولویت ها و سیاست های مدیریت شهری عنوان کردند و گفتند: حمایت از جوانان، جزو اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری است و علی رغم تمامی محدودیت ها و فشارها مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات دانشجویان و جوانان بکار خواهد گرفت.

اعضای شورا و شهردار در ادامه ضمن استقبال از هرگونه انتقاد سازنده که لازمه رشد و توسعه شهر است به نقش پراهمیت دانشجویان در پیشرفت و آبادانی شهر اشاره و خاطرنشان کردند: دانشجویان و جوانان محمدشهر با استعداد و توانایی بی نظیر، اساسی ترین نقش را در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری ایفا می کنند و در حقیقت در آینده نزدیک مسئولیت اداره شهر به شما دانشجویان سپرده خواهد شد.

اعضای شورا و شهردار محمدشهر با اعلام حمایت از فعالیت تشکل های دانشجویی در شهر گفتند: از فعالیت تشکل‌های دانشجویی و شورای جوانان محمدشهر حمایت می‌کنیم و معتقد به توسعه این تشکل ها در سطح شهر هستیم.

در این جلسه تعدادی از جوانان و دانشجویان حاضر نیز نقطه نظرات، دیدگاه ها و مطالبات خود را با مدیریت شهری محمدشهر در میان گذاشتند.

توجه به اشتغال جوانان، استفاده از ظرفیت دانشجویان در مدیریت شهر و استفاده از تفکرات و ایده های دانشجویان و جوانان در تصمیم گیری ها از مهم ترین درخواست های جوانان و دانشجویان در این نشست بود.

در پایان این نشست ضمن افتتاح کانون علمی محمدشهر از دانشجویان حاضر با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=1909