• برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز:

آغاز به کار اولین تعاونی مسکن جوانان کشور در استان البرز

  • کد خبر : 1784
  • 17 آذر 1400 - 14:00
آغاز به کار اولین تعاونی مسکن جوانان کشور در استان البرز
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از آغاز به کار اولین تعاونی مسکن جوانان کشور در البرز خبرداد.

مهران افشاری اظهار کرد: این تعاونی تلاش خواهد کرد تا با مشارکت دستگاه های مختلف استانی در تامین زمین لازم مسکن ارزان قیمت را در اختیار جوانان قرار دهد.

وی افزود: این تعاونی فعالیت رسمی خود را از هفته گذشته آغاز کرده و در مرحله نخست نزدیک به 180 نفر به عضویت آن درآمده اند و در تلاشیم مرحله دوم عضوگیری نیز در آینده نزدیک از بین جوانان البرزی 18 تا 34 سال انجام شود.

افشاری با بیان اینکه تسهیلات بانکی 450 میلیونی توسط بانک عامل برای احداث مسکن جوانان تخصیص خواهد یافت گفت: واحدهای احداثی در متراژ حداقل 100 متر احداث و در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: این تعاونی با محوریت مجمع ملی جوانان البرز شکل گرفته و به صورت رسمی در اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز ثبت شده است.

وی در پایان با بیان اینکه نیازمند همراهی نهادهای مختلف در جهت اختصاص زمین به مسکن جوانان هستیم گفت: تامین مسکن یکی از دغدغه های اصلی جوانان در راه ازدواج و تشکیل زندگی مشترک است و ضرورت دارد تا دستگاه های مختلف در این امر مشارکت و هم افزایی بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=1784