• برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
فرمانداری چهارباغ:

ثبت رسمی و شروع جدی برای امر خداپسندانه ازدواج آسان

  • کد خبر : 12088
  • 13 خرداد 1402 - 11:00
ثبت رسمی و شروع جدی برای امر خداپسندانه ازدواج آسان
جلسه مجمع خیرین ازدواج شهرستان چهارباغ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه و به ریاست مهندس جعفری فرماندار، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه، مهندس شاکر معاون فرماندار، روسای ادارات ورزش و جوانان، کمیته امداد و همچنین مشاور جوان فرماندار و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین ازدواج شهرستان برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری چهارباغ، در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه با ابراز خرسندی از ثبت رسمی و قانونی این جمع گفت: ایام دیقعده و ذی حجه فرصت بسیار مناسبی برای تامین جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج زوجین جوان نیازمند که جامعه هدف ما هستند، می باشد.

در ادامه مهندس جعفری فرماندار شهرستان ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن خیرین ازدواج بر لزوم کار زیربنایی و شناسایی دقیق جامعه خیرین و نیز جامعه هدف تاکید نموده و افزود: ظرفیت موجود در چهارباغ بسیار بالا بوده و باید این امر خداپسندانه را به بهترین نحو انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: انتخاب آگاهانه و ارائه مشاوره پیش از ازدواج و همچنین ترویج ازدواج آسان، بهنگام و مناسب نیز در کنار دیگر امور مورد توجه بوده و در این میان برای راستی آزمایی جامعه هدف و ایجاد عدالت و توازن باید از ظرفیت سپاه، بسیج، کمیته امداد و معتمدین استفاده نماییم.

در این جلسه جناب سرهنگ حسنیان نیز به نقش نیروهای بسیج و سپاه برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات مناسب تر اشاره کرد.

شایان ذکر است مجمع خیرین ازدواج شهرستان چهارباغ مورخ ۱۶ فروردین ماه با عضویت تعدادی از خیرین شهرستان به صورت رسمی ثبت قانونی شده و فعالیت خود را آغاز نمود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=12088