• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز:

کاخ مروارید البرز میزبان جشنواره نوروزگاه

  • کد خبر : 10530
  • 03 فروردین 1402 - 15:10
کاخ مروارید البرز میزبان جشنواره نوروزگاه
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری جشنواره نوروزگاه در محوطه کاخ تاریخی مروارید کرج خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز یحیی دارایی اظهار کرد: این جشنواره از ۳ تا ۱۵ فروردین در محوطه کاخ مروارید با برگزاری برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: البرز این جشنواره همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب با برپایی ۶۰ غرفه شامل صنایع‌دستی، سوغات استان‌ها و سیاه چادر اقوام مختلف برپا می‌شود.
دارایی کالسکه سواری در محوطه کاخ مروارید، وجود فضای شادی و نشاط برای کودک و نوجوانان، و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی، اجرای نمایش‌های نوروزی از جمله کاروان شادی که شامل نمادهای فرهنگی نوروز و اجرای مراسم شاد آیینی است را از دیگر اقدامات عنوان کرد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: همچنین برنامه‌های شاد استیج هر بعد از ظهر با حضور مجری‌های برتر صدا و سیما، استندآپ کمدین‌ها، اجرای گروه‌های مراسم آیینی اقوام، اجرای موسیقی زنده و با دعوت از بازیگران و چهره های برتر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10530