• برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
فرماندار چهارباغ:

حضور و نظارت میدانی مهندس جعفری فرماندار چهارباغ در ایام نوروزی

  • کد خبر : 10524
  • 03 فروردین 1402 - 16:00
حضور و نظارت میدانی مهندس جعفری فرماندار چهارباغ در ایام نوروزی
مهندس جعفری فرماندار شهرستان با همراهی مهندس شاکر معاون ایشان در جهت نظارت بر عملکرد دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر و همچنین بررسی وضعیت ارائه خدمات به مردم و مسافرین عزیز به صورت میدانی در محل ایستگاه نوروزی شهرستان حضور یافت.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری چهارباغ، در این بازدید فرماندار چهارباغ ضمن عرض خداقوت به پرسنل حاضر در ایستگاه نوروزی، گفت: در ایام نوروز امسال و با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان لزوم توجه به ارائه مطلوب خدمات و همچنین حضور شبانه روزی در ایستگاه استقبال از بهار ضرورت داشته و با برنامه ریزی صورت گرفته، کشیک ادارات و دستگاههای اجرایی، امدادی، انتظامی و … هم در ایام تعطیلات در شهرستان مستقر هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین افزود: ارائه اقلام فرهنگی از جمله نقشه گردشگری شهرستان، هدایای فرهنگی همچون کتاب و نیز ارائه خدمات امدادی و اورژانس پیش بینی شده و گلخانه های چهارباغ نیز آماده استقبال از گردشگران و علاقه مندان به گل و گیاه هستتد.

این مسئول در انتها تاکید کرد: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش تولید در اقتصاد کشور، موضوع گردشگری کشاورزی و تبدیل چهارباغ به قطب گل و گیاه کشور جزو اولویت های راهبردی در سند چشم انداز شهرستان بوده و این مهم به زودی محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10524