• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
فرماندار فردیس:

فرماندار فردیس تاکید کرد اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان می بایست تامین شود

  • کد خبر : 10461
  • 29 اسفند 1401 - 17:31
<strong>فرماندار فردیس تاکید کرد اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان می بایست تامین شود</strong>
جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست فرماندار فردیس در اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری فریدس، خداداد کاشفی فرماندار فردیس در این جلسه با بیان اینکه بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد، تاکید کرد: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار شهرستان می بایست با انجام این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

فرماندار با توجه به همزمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان اضافه کرد: مدیریت در کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار می بایست به صورت مستمر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان و مردم شهرستان فردیس، از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها است که مسئولان امر می بایست با دو اقدام عاجل و قاطع این دغدغه را رفع کنند.

کاشفی اظهار داشت: در مرحله اول می بایست اقلام مورد نیاز مردم با توجه به نیاز مردم تامین و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: دومین اقدامی که می بایست در این حوزه صورت گیرد، جلوگیری از افزایش بی ضابطه و غیر قانونی قیمت هاست که می بایست با افزایش گشت های مشترک در طول ماه مبارک رمضان و ایام عید، با متخلفان مطابق قانون برخورد جدی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10461