• برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
با حضور مدیرکل بهزیستی البرز:

تفاهم نامه همیار دانش بنیان در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز منعقد شد

  • کد خبر : 10197
  • 20 اسفند 1401 - 19:48
تفاهم نامه همیار دانش بنیان در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز منعقد شد
تفاهم نامه همیار دانش‌بنیان ، رونمایی از درگاه واحد و دائمی رفع موانع توسعه شرکت های دانش بنیان ، خلاق و فناور در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به امضا رسید.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، آیین امضاء تفاهم نامه همکاری همیار دانش بنیان به منظور رفع موانع اشتغالزایی و نوآوری سازمانی با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، صدری مهر دستیار ویژه معاون علمی و فناوری رییس جمهور ،وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی البرز و مدیران کل تعاون کارورفاه اجتماعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان صنعت معدن تجارت ، بنیاد نخبگان استان و سازمان بسیج سازندگی ، سازمان اقتصاد و دارایی ، کمیته امداد امام خمینی و جمعی از مدیران ، پژوهشگران و کارفرینان در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی البرز در حاشیه این مراسم در خصوص مفاد این تفاهمنامه گفت: در بندهای این تفاهمنامه مقرر شده است اقداماتی چون ایجاد دبیرخانه دائمی همیار دانش بنیان در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز و ایجاد درگاه دائمی همیار دانش بنیان جهت رسیدگی به مشکلات کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق و فناوری استان توسط کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز پیگیری شود.

وی افزود: همچنین اتصال سازمان‌ها به پنل همیار دانش‌بنیان و پیگیری امور مربوطه از طریق آن و حضور مستمر سازمان ها در جلسات همیار دانش بنیان از بندهای دیگر تفاهمنامه بود.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد در راستای کمک به رفع موانع تولید و تسهیل دریافت مجوزهای ساخت تولید و صدور مجوز مجموعه های دانش بنیان و کمک به اشتغالزایی مجموعه های خلاق و نوآور اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: حذف بروکراسی های زائد اداری و احصا و انتشار نیازهای فناورانه سازمان ها در راستای ایجاد بازارهای پایدار برای محصولات دانش بنیان و حمایت های مادی و معنوی از محصولات و خدمات دانش بنیان خلاق و فناورانه برمبنای نیاز اعلامی هر دستگاه از دیگر اهداف این طرح می باشد.

وجیهه محمدی فلاح در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کاهش و حذف هزینه های اخذ مجوز در راستای حمایت از افزایش تولید شرکت های دانش بنیان و خلاق و توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک در راستای دسترسی افراد به جریان آزاد اطلاعات نیز از بندهای این تفاهمنامه است.

در پایان این مراسم با حضور کلیه مدیران حاضر در جلسه این تفاهمنامه همکاری به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10197